मेराे प्यारो देवर बाबु


के छ मित्रहरू ?? सेक्स कतिकाे हुदै छ ?? मेराे भन्दा त धेरै  नै हुन्छ  हाेला ..... मेरो  बुढा  मलेसिया गएकाे २ वर्ष  भैसकेको  छ जुन दिन देखि  मेरो बुढा जानु भयो  मेरो पुति एकदमै तडपि रहेकाे छ । हरेक रात मेराे ३६ इन्चकाे दुध मेरो बुढाकाे हात नपाएर छटपटि रहन्छ मेरो ३८ इन्चकाे चाक र पुति बुढाको  लाडाे नपाएर मलाई  कायल बनाउदै  थियाे ।मेरो  याे अाेठ पनि बुढा काे लाडाे चुस्न तडपिरहेछ । अब त यस्ताे अवस्था  छ कि म केवल  लाडाे मात्र  चहान्छु ।
मेरो बुढा नेपालमा काम नपाएर मलेसियामा गएका हुन् जस कारण म छुट्टै  न बसि अाफ्नाे ससुराली मा नै बस्ने  गर्छु। मेरो  घरमा मेरो  सासू , ससुरा , देवर हुनुहुन्छ  । मेरो  देवर बाबू मभन्दा  ३ वर्षले जेठो  हुनुहुन्छ र मेरो  बुढा भन्दा १ वर्षले कान्छाे ।
याे कुरा १ वर्ष  अगाडि काे हाे मेरो  बुढा मलेसियामा  गएकाे म एकदमै  तडपिरहेकाे थिए  त्यहि बेला मेरो  देवर कतार बाट फर्कनु भयो  जागिर  छाेडेर उहाले अब विदेश जान्न नेपाल  मै काम गर्छु भन्नू भयो  र घरमै  फर्कनु भयो र अहिले  हामी  सगै बस्छौं । केही  दिन अारामै सग गयाे र देवर बाबु  नि अाफ्नाे कनम सुरु गर्न हिड्न  थाल्नु भयो । म नि घरकाे काममा व्यस्त हुन थाले दिन  हरु वितदै थियोे  अचानक  एकदिन  मैले  त्यो  देखे त्यो  सायदै  कसैले  देखेको  हाेला ।
म कपडा धाेएर नुहाउन भनी बाथरुममा के छिरे म वाक्क नबाक्क भए मेरो  देवर बाथरुममा नाङ्गाै नुहाउदै अाफ्नाे लाडाे चलाउदै हुनु हुन्थ्यो  , त्यो  देखेर  मेरा  मनमा सुतेका  सेक्सकाे चाहाना  पुन मेरो  मन लाई बाेलाइ रहेको  थियोे  ;एकछिन  म देवर र उहाको  लाडाे हेरि रहे  र बिस्तारै  बाथरुमकाे ढाेका बन्द गरेर अाफ्नाे रुममा अाए। अाफ्नाे रुममा अाउना साथ मैले अाफ्नाे सब लुगा  खाेलेर देवरकाे लाडाे समझदै पुतिमा अाफ्नाे अाैला हालेर अाफै अाैलाले चिक्न थाले र अर्काे हातले दूध माडन थाले। करिब  १५ मिनेटपछि  मेरो  पानी  निस्कियाे र म लुगा लगाएर घरकाे बाकी  काम गर्न थाले । मलाई  त्यस रात निद्रा  लागेन मलाई  मेरो  देवरकाे लाडाे चाहिएको थियोे ,देवरकाे लाडाे देखेसि मलाई  मेरो  बुढा पनि याद रहेन त्यसै ले अब मेरो  लक्ष्य  कसरी अाफ्नाे देवरलाइ  अाफ्नाे बनाउने  भनेर प्यान बनाउन  थाले।
बिहान चाडै  उठेर नुहाएर देवरकाे  म चिया उहाँको  रुममा पुगेर उहालाई  उठाउन  लागे मैले  मेरो  कपालकाे पानी  उहाको  अनुहारमा  चुवाउदै उठाउन  थाले यतिमात्र  कहाँ हाे र उठनासाथ मेरो  दूध देखिने गरि म उहाँको  अगाडि  निहुरि रहे । नभन्दै  बाबुकाे अाखा उठ्ना साथ मेरो  दुधका पाेकामा पर्याे र एकछिन  सम्म उहाँ त्यहि मात्र  हेरिरहनु  भयाे मेराे प्यान सफल  हुदै  थियोे  र म त्यस लाई सफल पार्न देवरकाे अगाडि निहुरेर दुध देखाउन  हाेस् या काेहि नहुदा सारी माथि  सरेर ।
दिन  यसरी  बितदै थियाे कि मेरो  सासुकाे माइती मा छाेरिकाे बिहेकाे निम्तो  अायाे सासुकाे माइत  चितवनमा थियो  त्यसै सासू र ससुरा  १ हप्ताकाे लागि  चितवन जानू भयाे देवरकाे काम  भखरै सुरुवात भएकोले  देवर घरमै बस्नु भयो  र म नि देवरबावुलाइ गार्‍हो  हुन्छ  भनेर  घरमै  बसे अाखिर बावुकाे सेवा गरे पछि  मेवा जाे पाइन्छ  ।
सासुहरु जानासाथ म मेरो  काम गर्न थाले जब साझ बाबू घर अाउनु भयाे मैले  सुत्दा लगाउनि नाइति लगाएको  थिए र बाबुकाे लागि बियर पनि।सासू घरमा हुदा पिउन  पाइदैन  बियर देखेर  बाबू खुसि हुनु भयाे र हामी  सगै बसेर बियर पिउन थाल्यौं  । रात जति छिपिदै थियो  हामीलाई नसा पनि चढ्दै  र ममा याैबन । म देवरकाे नजिकै  गएर उहाँको  थाइ सुम्सुमाउदै उहाँको लाडाे लाई टच गरे बाबुले  केही  नभने पछि  मैले  उहाँको  लाडाे समाइदि बाबु  त्यसरि मैले  लाडाे समाउदा तर्साउनु  भयाे याे के गरेको  भाउजू भनेर  साेध्नु भयो  मैले  अाज हामी हरु पार्टीको मजा गर्न  लागेको भनेर  बाबुलाई  किस गरिदिए । बाबुले मलाई  छुटाएर यसाे गर्न  हुन्न दाइलाइ थाहा भयो भने  अनि बुवाअामा हुन्नभाउजू  भन्न थाल्नु भयो  म चाहिँ केही हुन्न म कसैलाई  भन्दिनँ तपाई नि न भन्नु भनेर  बाबु लाइ किस गर्न थाले अनि उहाकाे हात मेरो  दुधमा राखेर माडन थाले  सुरुमा त बाबु डराउनु  भयाे तर लगातार  दूध माडे पछि  उहाले नि मेरो  साथ दिन  थाल्नु भयाे
कुनै  बाेकाे जनावरले जस्तै  बावुले मेरो  सब शरिरमा टाेक्न थाल्नु भयाे उउउममममहहहहहह......... बाबुले  मलाई  त्यहीँ भुइँमा  सुताएर अाफ्नाे सब लुगा  खाेलेेर म माथि चढ्नु  भयो  र मेरो  दूध चुस्दै पतिमा हात लगेर  माडदै अाैला भित्र छिराउनु  भयाे उममम.....
लाडाेलाइ मेरो  मुखमा ल्याएर मलाई लाडाे चुसाउदै यहि खाेजेकि हाेइन चुस मेरो  लाडाे भन्दै मेरो  मुखमा लाडाेले धकेल्नु  भयाे उउउउउममममहहहह ....उउउउउममममउउउमम.......
मेरो  नाइटि खाेलेर मेरो  पुति चाट्दै लाडाेलाइ मेरो  मुखमा चिक्न थाल्नु  भयाे उममम..
 बाबू ले जस्तो  त मेरो  बुढा ले नि गर्नु भएको  छैन उउउमममम.......
बाबू उउउउमामम.... पिल्ज अझै  उममममम अनि बावुले मेरो  पुतिमा लाडाे छिराउनु भयो उममममम.... धेरै  पछि लाडाे पुतिमा छिराएर हाेला पुति त च्यात्तिएको  जस्तो भयाे र चिच्याउनु  पुगे बावुले तङ्ग किस गर्दै  मेरो  अावाज दवाउनु भयो । उउममममम....... बाबू अझै  छिटो  उममम..... बाबू मममहहहहहहहह......... बाबुले फेरि मलाई  गाेप्टाे मारेर मलाई पछाडि  बाट  चिक्न थाल्नु भयो उमममम....
उउउममम  अझै  भित्र  सम्म बाबु  उउउउमममम..... बाबू उउमममम फेरि  लाडाे निकालेर मैले  चुुस्न थाले उउउ...... अब म माथि चढेर  मैले चिक्न थाले उमममम....... बावुले मेरो  दूध समातेर माडदै म उफ्रि रहे उउउउममममम बाबू अब फेरि मलाई  तल राखेर लाडाेले पुतिलाइ चलाउनु  भयाे र अचानक  भित्र  छिराएर मज्जा ले चिक्न थाल्नु भयो  उममम उममममहहहममममउ उउउमममहहहहह...... उउृउउिफास्ट उउउमममममहहह अझै  उउउउउहहह फास्ट  बावु अझै  मज्जाले  बाबु ममममहहहहह..... बाबू काे गति झन फास्ट  भयाे र एकासी  बावुले लाडाे जिकेर मेरो  मुखमा हालि दिनु भयाे उउउममममम उहाकाे माल काे अन्तिम थाेपा सम्म झरे पछि  बावुले मलाई  छाेड्नु भयो  र मेैले बाबू देखाएर  सब निले
त्यस  रात हामीले  ४ चाेटि चिक्याै अनि सासू, ससुरा  न अाउन्जेल हामी  बुढाबुढिझै एउटै काेठामा सुत्याै अाजकल जब हाम्रो  मन हुन्छ  तब हामी हाेटेल जान्छौं  ।
साथीहरू  तपाईं लाई मेरो  कथा कस्तो  लाग्यो  मेरो  mail मा send गरिदिनु होल pagalkali1990@gmail.com तपाई हरुलाइ अझ कथा हरु लिएर  अाउछु र तपाई हरु सग कथा छन्  भने पनि send गर्नु हाेला

Comments

Popular posts from this blog

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म