भिनाजुकाे साली म


हाई फेण्स् म काली अाज म तपाईंहरू लाई म र मेरो  भिनाजुकाे रमाइलो  गाथा भन्न जादै  छु । म त्यतिबेला  २० वर्षको थिए र मैले  सेक्स पनि  गरिसकेको थिए  जुन मैले तपाईंहरूलाई  अगाडिकाे स्टाेरिमा भनिसकेको  छु। मेरो  बडि सेप ३६ ३० ३८ छ जसले थाहा  हुन्छ  म कति माेटी र अति सेक्सी  छु । याे स्टाेरी म र मेरो  फूपू दिदिकाे बुढाकाे हाे सुरेन्द्र  बस्नेतको । फुपुकाे ज्वाइराजाको  हाइट ५.६ फिट छ र म डल्लि  ४.१०।
याे कुरा तब काे हाे जब मेरो दिदीले  बच्चा जन्माउने समय भएको थियो । मेरो  दिदिकाे सासू बुढि हुनुन्थ्याे र जनकपुरमा  हुनु भएकोले यहाँ  दिदिकाे क्यर गर्न काे हि थिएन  जन त्यस मा भिनाजुकाे अफिस  । त्यसैले मामुले मलाई  दिदिकाे घरमा  पठाउनु भयो दिदिकाे क्यर गर्न ।
दिदिलाई डाक्टरले  बेड रेस्ट  भनेकाले  दिदी  धेरै  जसाे बेड रेस्ट नै गर्नु हुन्थ्यो  र म भिनाजु घरकाे सब काम मिलेर  गर्ने  गर्थ्याै जसले म र भिना अलि काेल्ज हुन थाल्यौं  । हामीसँगै  धेरै  हुनाले  डबल मिनिङ्ग जाेक्स पनि नर्मल हुन थाल्याे तर दिदिकाे अगाडि  हामी  साेझाे भएर बस्ने र एकलै  हुदा हामी  बेस्ट  फेन्ड थियौ ।
एक दिन  म र भिना लुगा  धुदै थियौ  भिना छिनछिनमा  मलाई  हेर्दै  गर्दै  हुनु हुन्थ्यो  मैले  थाहा  नपाए झै अाफुलाई हेर्दा मेरो  दूध अाधा बाहिर  अाएकाे रहेछ र लुगामा  साबुन  लगाउदा दूध त तलमाथि  गर्दै  हल्लि रहेको  रहेछ मलाई  याे हेर्दा मलाई  कस्तो  कस्तो  भयाे । त्यतिकै मा भिनाले मलाई  पानी  छ्यापन्नु भयो म नि के कम भन्दै मैले नि पानी  छ्याप थाले र भिनाले मलाई राक्न मेरो  हात समाय जस्तो  गर्दा मलाई  पूरा समातेर  मेरो  पछाडि पट्टी  टासिनु  भयो । म अाफुलाई छुटाउन  खाेज्दा भिनाकाे लाडाेले मेरो  चाकमा छाेइ रहेको  थियो  र लाडाे एकदम कडा थियो  र भिनाकाे हात मेरो दुधलाई माडी  रहेको  थियोे  मलाई  मेरो  पुतिमा केही  भएकाे जस्तो  भयो। मैले  भिनाबाट छुट्न दिदी  अाउनु भयो  भनेर  छुटे तर साच्चै  भन्दा भिना सग छुट्न मन नै थिएन ।
राति  सब काम सकेर म दिदिलाई हेर्न  जादा दिदी  सुतिसक्नु भएछ तर भिनाजु  टिभी  हेर्दै  । भिनाले मलाई  सगै बस भनेर  बाेलाउनु भयो  म नि भिना नजिकै  बसे केही छिन पछि  भिनाले अाफ्नाे हात मेरो  कम्मरमा लानु भयाे म चुप लागि  रहे जसले भिनाकाे हिमत बढ्यो  र भिनाकाे हात माथि  माथि  हुदै  मेरो  दूध सम्म पुग्यो म नि  चुप लागेर भिनाकाे साथ दिन थाले। भिना म तिर  हेर्न थाले जस्तो  लागेर म भिना तिर फर्कदा भिनाले मलाई  लिप किस गर्नु भयो म भिनाकाे साथ दिदै  थिए  कि दिदी त काेठामा हुनु हुन्छ  अाउनु भयाे भने मैले  भिनालाई दिदी  अाउनु भयो  भने भनेर  अाफ्नाे रुममा गए । भिना पनि  मेरो  पछि अाउनु भयाे मैले  तिम्रो  दिदिकाे दुधमा निन्र्दाकाे अाैषधी मिसाएर  खान्दे अब तिम्रो  दिदि भाेलिमात्र उठ्छे भनेर  मलाई  हग गर्दै  मेरो  दूध माड्नु भयाे म नि उउउमममहहह गर्दै  अाफ्नाे अावाज राेक्न खाेजे तर भिना ले सुन्नु भयो  र अाफु तिर फर्काएर मलाई  किस गर्न थाल्नु भयो  जहाँ त्यहीँ  म नि भिनाकाे साथ दिदै  भिनालाई किस गर्न थाले अहह भिना ....... हहहअअअअ हामीले  बिस्तारै  एकअर्काको लुगा  फुकालिदियाै उउमममम अनि भिना मेरो माथि  चढेर  बेडमा हामी  पल्टियाै अनि मेरो  दूध माड्दै भिना लाडाेलाइ मेरो  पुति माथि  दल्नु भयो  अअहहह लाडाे त कुनै  रड जस्तो ठाडाे जब मेरो पुतिमा लागि  रहेको  थियो उउउमममहहह यस्तो  लागि रहेको थियो  कि म भिनाकाे अङ्गालाेमा पागल भै सके। भिनाले दुधमा किस गर्दै  तल तल किस गर्दै  पुतिमाथि किस गर्नु भयो  र जिब्रोले  पुति भित्र  बहिर गर्न थाल्नु  भयो  उउममहहहअअअ ........उउउमममहहहअअअअ भिना ले लाडाे मेरो  मुखतिर गरेर फेरि  पुति चाट्न थाल्नु भयो  उउउममहहहअअ म के गरु के भनेर  मैले  पनि लाडाेलाई चुस्न थाले  उउममखरअअशहकमम उउउमममहहहअअअा उउमममहहअअअा उउउममहहहअअअाहहअअा भिनाले लाडाेलाई मेरो  मुखमा भित्र बाहिर  गर्दै  मेरो  मुखमै चिक्न थाल्नु भयो  हहहअअहहहअअअहहअअ म पुरै पानी  पानी  भए  अअहअअअहहहअअअहहहअअ भिनाले मुखबाट  लाडाे जिकेर त्यसमा कण्डम लगाएर मेरो  पुतिमा लाडाे टसाएर धक्का  लगाउन थाल्नु भयो  । उउउउममहहहह मैले  सेक्स नगरेको  धेरै  भएर हाेला लाडाे अलि माेटाे र छिर्न  गार्‍हो भयो  अअअहहहअअहह भिना अअहहहअअअाहहहअअअा  उउउममअअअहह  भिनाले बिस्तारै  बिस्तारै  मलाई  चिक्दै मलाई  किस गर्दै  मेरो  दूध टाेक्दै मलाई  छिटो  छिटो  चिक्न थाल्नु भयाे र लाडाे जिकेर भिनाले मलाई  कुकुरलाई जस्तै  पछाडिबाट  चिक्न थाल्नु भयो  र अगिकाे भन्दा फास्ट  फास्ट  चिक्दै मेरो  चाकमा हान्दै मेरो  कपाल तान्नु भयाे र घाेडा चढेको  जस्तै  गर्दै गरि मलाई  चिक्नु भयो  उउउकमममहहहअ अअह....हहममउउउहहहममअ अअाअअा .....अनिभिनाले अाफ्नाे गति बढाउँदै  एक्सि अरराे पर्नु भयो  र बिस्तारै  लाडाे पुति बाट  निकाल्नु  भयो  र लाडाेमा कण्डममा सेताे जाेल थियो  । त्यो  निकालेर भिना एकछिन  मसग सुतेर अाफ्नाे काेठामा जानू भयो  र हामीले माैका पाए पिछे अाज पनि चिक्न छाेड्दैनाै ।

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात