भिनाजु संग चिकेकाे रात


म निशा तपाईकाे लागि  नया कथा लिएर  अाएकिछु । म एम.बि.ए दाेस्राे वर्ष  पर्दैछु र म अहिले २२ वर्षको  भए । याे कुुरा तबकाे हाे जब मलाई  मेराे भिनाजुले चिक्नु भएको थियो । अाजभन्दा ३ वर्ष  जब हामी दुई  दिदीबहिनी  र अामा बाबा पुल्चोकमा बस्थ्याै । त्यो  बेला मेरो  शरीर खदिलाे र दूध पनि  ठुलो ठुलो  थियोे  र म यता कुनै   केटासँग  सम्बन्ध  राख्न तर्पि रहेको  थिए । मेरो ब्रामा पनि दूध टाइट हुन्थ्याे र समाल्न नि गार्‍हो  भएको  थियो ।
मेरो  भिनाजु  पनि सधै  जसाे पुल्चोक मा अाउनु हुन्थ्यो र उहाँ काठमाडौंमा टेलिकम मा काम गर्नु हुन्छ  र हामी  सालिभिना काेल्ज पनि थियौ र हामी बिच साथी काे सम्बन्ध  थियोे ।

एकदिन  भिनाजु साझ घर अाउनु भयो रातिको ९ बजे तिर उहाँको  अफिसबाट फर्कदा ढिलाे भएकाे थियो  । र त्याे दिन खाना खाएर जान लाग्दा भिनाजुकाे बाईककाे तेल सकिएको रहेछ । हामीले  दिदीलाई फाेन गरेर अाज राति  भिनाजु यता  घरमै  बस्नु हुन्छ भनी दियौं । अामा र बाबा अाफ्नाे काेठामा सुत्न जानू भयो र भिनाजु  पनि दिदीकाे काेठामा । मलाई  चाहिँ निन्द्रा नलागेर  छतमा हावा खान गए । एकछिन मा भिनाजु  अाउनु भयो  म तर्सिए भिनाजु  चुराेट खान अाउनु भछएकाे रहेछ हामी  यताउताकाे कुरा गर्न लाग्यो र हाम्रो कुरा सेक्स तर्फ  बढ्यो । भिनाजुले मेरो  साइज अति भनेर साेध्नु भयाे र विहे अगि मेरो  सेक्स प्रति  कस्तो  बिचार छ र मैले सेक्स गरेकाे छ कि छहिन भनेर धेरै  प्रश्न  गर्नु भयो । यस्तो  प्रश्न ले मलाई  थाहा  भयो  कि अाज भिनाजु सेक्सकाे मुडमा हुनु हुनुहुन्छ  र मैले नि मनमनै  थाने कि म अाज भिनाजुकाे लाडाेलाई शान्त  गरेरै  छाेड्छु ।किनकि  यता मेरो  पुतिनि पानी छाेड्दै थियोे  म नि हट हुन थाले र भिनाजुलाई यस्तै  प्रश्न गर्न थाले भिनाजु तपाईंकाे साईज चाहिँ कति हाे नि ?? याे सुनेर भिनाजु मलाई एकाेहाेराे हेरिरहनु  भयो र मैले  जिस्किदै साेधे किन भिनाजु  तपाईंलाई  अाफ्नाे साईज नि थाह छैन र हेर्नु  हुन्न अाफ्नाे सामानलाई? म यसरी  अाेपन भएको  भिनाजु लाई मन परेर मुसुक्क हास्नु भयो  र हेरेको त धेरै छु भाईलाइ तर अाज तिमी लाई देखेर हाेला अलि बढि ठुलो  भएको  छ तिम्रो जस्तो  रसिलाे जाेबन देखेर त कुनै  पनि केटाकाे भाइ बाहिर निस्कन्छ नि सालिज्यु । जाे याे शरिरकाे धनी  हुन्छ  त्यो  त भाग्यमानी  नै हुन्छ  म नि के कम भन्दै  त्यसाे जाउन त अाज तपाईंलाई नि भाग्यमानी  बनाइ दिउ ।

यति  भन्ना साथ भिनाजुकाे लाडाे त पुरै फुलेछ र पाईटमा टाईट भएर बाहिर अाउन खाेजि रहेको  थियो र भिनाजु  मेरो  दुधमा हेरिरहनु  भएको  थियो  यता मेरो  पुतिमा पनि अागाे बलि रहेको  थियो र दुधकाे टुप्पो साराे भई कसैले  चुसेनि हुन्थ्यो  भई रहेको  थियो । म नि मेचबाट उठेर जिउ तानेर भिनाजु काे जिउमा टासिन खाेजे र दुधले उहाँको  जिउमा दले याे गरेर म रुममा जान खाेजे तर भिनाजुले मलाई  तानेर हग गर्नु भयाे अनि मेरो  अाेठमा किस गर्नु भयो  उउमममहहहह ...... र मेराे दुधमा हात लगेर सुम्सुमाउनु भयाे म नि भिनाजु लाई साथ दिदै  अाफ्नाे हातले भिनाजुकाे ढाडमा  सुम्सुमाए । हाम्रो  किस सकेर पछि भिनाजु ले रुम मा जाउ भनी हामी  मेरो  काेठामा छिर्याै र ढाेका लगाउन साथ भिनाजु  मलाई  किस गर्दै  मलाई  मेराे खाटमा जानू भयाे र म माथि भिनाजुकाे त्यो ज्यान  मेराे यी दूध लाइ थिचेर मलाई  अाफ्नाे हातले बाधेेर मेराे नरम नरम अाेठलाइ टाेक्दै चुस्दै मेरो अाेठकाे रस खादै हुनु हुन्थ्यो । म नि अलि जिस्किदै भिनाजु म साली हु तपाईंको  बुढि नाई भिनाजु पनि साली भनेकै  अादि बुढि न हाे अाखिर सालि भिनाकै त हाे हाेनि भिनाजु  तर तल कि माथि  भनेर भिनाजुलाई जिस्काए । म नि पूरा उत्तेजित  भई सकेको  थिए  । भिनाजु काे सारा भार म माथि  भए  पनि मलाई  केही  छ जस भएन र भिनाजु काे लाडाे जब मेरो  थाईहरु काे बिचमा थियो  उउउमममम...... म नि भिनाजुकाे छातिमा दूध ढल्दै भिनाजु अाजकाे रात मेरो  नाममा अाज जति  चिक्नु छ चिक्नु मेरो  पुति धेरै  दिन देखि  लाडाे खाेज्दै छ अाज मेरो  पुतिकाे प्यास बुझाउनु भिनाजु दिदीलाई जसरी  सधै  चिक्नु हुन्छ  मलाई  नि अाज त्यसरि चिक्नु ।
हाे अाज म तिमीलाई तिम्रो  दिदिलाई झै पूरा रात चिक्छु झन नुहाउदा खेरि  विषेश  चिक्छु , सधै  एउटै पुति चिक्दा म नि अल्छी  भई सके जन तिम्रो  अगाडि  तिम्रि दिदी के हाेर तिमी पाे हाे सहि सेक्सि भनेर मेरो  फुलेकाे दूध टाेक्नु भयो  । भिनाजु अाज मलाई यसरी  चिक्नु कि अाजकाे याे रात हामी  कहिल्यै  न बिर्साै .... म नि कहाँ बिर्सन चाहन्छु  र सालि नानि तपाईंको  याे खदिलाे शरीर उउउउममममहहहह......  तिमी लाई चिकेर म त स्वर्गमा पुगे तिमी लाई कुन चाहिँ केटालेे पाए न चिक्ला सानू भन्दै  अझ जाेडले उहाँले  दुधमा थिच्नु भयो र हामी  अाफ्नाे हाेसमा थिएनाै । भिनाजुले मेराे लुगा खाेलेर ब्रा पनि खाेलेर मेराे दुवै  दूध पालाे पालाे गरि खान थाल्नु भयो  र के हाे सालिनानि तिम्रो  दूध त दिदी काे भन्दा राम्रो  छ र ठुलो  पनि अाज म यसलाई  पूरा मज्जाले  चुस्छु फेरि  तिमिलाई चिक्ने मेरो  इच्छा  त कति पुरानो  हाे अाज मेरो  हरेक इच्छा  पूरा गर्छु । मेराे दुधलाई टाेक्दै उहाले अाफ्नाे पाइट खाेलेर मात्र  कट्टुमा म माथि  चढ्नु भयाे म नि उहाको  कट्टुलाइ निकालेर उहाको  लाडाे चलाउन थाले।

लाडाे जब बाहिर  अायाे त्यो  त एकदम  फुलेको  र टाईट थियो  मैले  त्यस लाई मेरो  मुखमा राखेर चुस्न थाले उहाकाे लाडाे एकदम ठुलाे थियोे  अाधा जति मात्र  मेराे मुखमा छिरेको  थियो  यत्रो  ठुलो  लाडाेले त अाज मेरो  पुति पुरै च्यातिन्छ हाेला भन्दै  म लाडाे चुसि रहेकाे थिए  उउउउमममहहह ......उउमहह    उउउमममहहह    ममहहृउृउ भिनाजु यत्रो  ठुलो  कसरी  छिराउने भन्दा एकछिन  न थाहा भै हाल्छ नि माया फेरि  यसकाे संवाद त लिनु अरु कुनै  मन पर्दैन तिमीलाई  । धेरै  बेर लाडाे चुसेसि भिनाजुले मेरो  कट्टु खाेलेर अाैलाले मेरो  पुतिमा चलाउदै पुतिमा अाैला छिराउनु  भयो  र भित्र  बाहिर  गर्नु भयो  उउउममममहहअअअ अअहहहअअ म त पुरै पागल भए  भिनाजु ...... अनि भिनाजुले लाडाे लाई पुतिमा ढल्दै मलाई  तड्पाउनु भयो ... म यता छट्पटी रहेको  थिए  प्लिज भिनाजु अब सक्दिन छिराउनु  न मेरो  पुति मर्छ लाडाे नपाए र उउउमममहहहह ...... भनेको  मात्र  के थिए  भिनाजुले लाडाे मेरो  पुतिमा एक जाेडदार झट्कामा छिराउनु  भयाे अाअाअाअामामा .... भनेर चिच्याउदा भिनाजुले मेरो अाेठमा अाेठ जाेडेर किस गर्दै  बिस्तारै  लाडाे भित्र  बाहिर  गर्नु भयो  केही  बेर पछि मलाई  नि मज्जा  अाउन थाल्यो  र म नि चाक उठाउदै  चिकाउन थाले ..... उउउहहहअअहह  हहअअ  हहअ अहखह उउहहअ भिनाजु अझै  छिटो  उउउममम अझै  भिनाजु चिक्नु अअअाााहहहााा चिक्नु मलाई  मेरो पुति च्याटि दिनु उउउमममहहह ...... भिनाजु  उउउममम अझै  अझै  उउउममम मज्जाले  भिनाजु भिनाजुकाे पेलाइ झन छिटो भयाे र भिनाजु अररराे पर्नु भयो  र अाफ्नाे सब झाेल मेरो  पुतिमा नै झार्नु भयाे र लाडाे नजिकि म माथि  सुत्नु भयो  केही  छिन पछि लाडाे अाफै बाहिर अायाे र भिनाजु उठेर अाफ्नाे काेठामा जानू भयाे ।



Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजुकाे साली म