कालीकाे पहिलाे सेक्स

हेलाे साथीहरु म काली हुन त मेराे नाम काली हाेइन तर के गर्नु मलाइ सबले काली भन्नु हुन्छ र मलाई  काली भनेकाे मन पनि  पर्छ । अब तपाइहरुलाइ बाेर नगरी  तपाईंहरुलाइ मेराे बारेमा भन्दै  छु ।
म काठमाडौंमा बस्छ मेरो घर यही  हाे हाम्राे  परिवार  सानो छ  ममी,बुवा, दिदी  र म । मेराे दिदीकाे विवाह भइसकेको छ र मेराे बुवा साउदीमा काम गर्नु हुन्छ जसले गर्दा अहिले घरमा म र ममी मात्र छाै ।
याे कुरा म १७वर्षको  बेलाकाे हाे जब म +२मा पढ्दै  थिए । मेराे कलेजमा धेरै राम्रा केटीहरु थिए र म चाहिँ अलि काली र त्याे उमेरकाे लागि  माेटी पनि तर माेटाे भएकाेले मेराे शरीर अरु केटीको  भन्दा राम्रो थियाे। त्याे बेला मेराे शरीर ३४ २८ ३६काे थियाे । म हिड्दा मेराे दुधहरु एकदमै  हल्लीन्थ्याे । त्यो  देखेर धेरै जसाे केटाहरू  मलाई  हेर्ने  गर्थें सुरु सुरुमा  अपठेराे लागेनी पछि पछि  राम्रो  लाग्न  थाल्याे र मनमा काउकुती लागेजस्तो  हुन्थ्यो ।
म एकदमै चल्थी र मेराे प्रायःजसो  साथीहरू  मभन्दा  सिनियरहरु मात्र थिए । त्यसमा नि हामीहरू  क्यासमा भन्दा बदि घुम्न जान्थियाै । यसरी घम्नजदा एउटा केटा उसकाे नाम उज्ज्वल उ  मसग धेरै टासिन्थाे । एकदिन  यसरी घम्न नगरकाट जादा म उसकाे बाइकमा बसेको  थिए । सायद म उसकाे बाइकमा बसेकाे हुदा उसले बाइक धेरै फास्ट चलाएको थियोे  त्यसैले म डरले उज्ज्वललाई एकदम टाइले समाएर बसेकाे थिए । जसले मेराे दूध उसको  डाढमा टासिंएको  थियोे  अनि मेराे थाइ पनि उसकाे थाइमा र मेराे दुवै हात उसको  छातीमा सुरुमा मन नपरे नि पछि मलाई  रमाइलो  लाग्दै  थियोे  मेराे पुतिमा बिजेकाे अनुभव  भएकाे थियोे ।  हामी त्यहा पहिले पुगेका  थियौ  त्यसैले उज्ज्वलले टावरमा चढ्दै गराै भन्यो , टावरकाे भरेङ्ग अलि अग्लाे भएको ले उज्ज्वलले मेराे मद्दत  गर्याे तर त्यसाे गर्दा उस्ले मेराे कम्मरमा  हात लगाउदै मेराे पछाडिको  तल्लो  भागमा मज्जाले  समातेको थियोे । टावरकाे माथि उज्ज्वलले मलाई  भ्यू  देखाउदै  मसग पछाडिबाट  टासिरहेकाे थियोे  मलाई भ्यूभन्दा नि उज्ज्वलको टच मन परिरहेकाे थियोे  त्यसै म नि चुप लागेर उसग टासिंएको  थिए । तर त्यहिबेला हाम्रा साथीहरू  अाइपुगे र हामी  तल अायाै ।
हामीहरुले त्यहा बियर पनि लगेका थियौ  त्यहा रमाइलो  गरेर हामी  फरकदा पनि म उज्ज्वलकाे बाइकमा बसे र उसलाई  हग गरे उज्ज्वल  त्यो  देखेर  खुसी  भयाे । घर फरकदा उज्ज्वल ले उसकाे घर एकछिन  जाउन भन्यो  मैले  नि हुन्छ  भने अनि उस्काे घर गए ।
उज्ज्वलकाे घरमा काेहि थिएन हामी सिदै उसकाे रुमा गयाै त्यहा पुगेसि उसले ढाेका बन्द गर्याे म उसकाे रुम हेर्दै थिए ।
ढाेका लगाउना साथ उज्ज्वलले मलाई  पछाडिबाट  हग गर्याे म हल्का तर्सिए र उसलाई  भने के गरेकोे  याे ।
उज्ज्वलले केही  हाेइन तिम्लाइ माया गरेको  भन्दै  मेराे दुधमा समाउन लाग्यो  नगरकाेटमा खाएको  बियर मलाई  अझै  लागेकाे थियोे  अनि बाइकमा उसग टासिंएको ले म नि अलि सेक्सी  भइरहेको  थिए  । उज्ज्वलले मलाई  पछाडिबाट  हग गर्दा मेराे चाकमा उसकाे लाडाे ठुलाे भएको  महसुस गर्न सक्थे जसले मलाई  झन बडी  सेक्सी  बनाइरहेकाे थियोे । उज्ज्वल मलाई  टाइट हग गर्दै  मेराे दूध माडन थाल्यो मैले  अचानक  मुखबाट  अाहह....भनेर  अावाज निकाले जसले उज्ज्वलकाे मनबल झन बढ्यो  र उसले मलाई  अाफु तिर फर्काएर  मेराे अाेठमा किस गर्न थाल्याे । किस गर्दा उसले फस्ट मा मेराे अाेठमा हल्का किस गर्याे अनि बिस्तारै  बिस्तारै  मेरो तलकाे अाेठ घरि माथिकाे अाेठ चुस्न थाल्यो  अन उसले छिन छिनमा अाफ्नाे जिब्रो  पनि मेरो  मुखमा छिरायाे मैले  नि उसले गरेझैं  गर्न  थाले उसकाे हिमत झन बढ्दै  गयो  अनि उसले  मेरो  दूध माथिबाट  चलाउदै  उसले अाफ्नाे हात मेरो  टिसर्ट भित्र  छिराएर मेरो  दूध झन माडन थाल्यो  जसले म झन पागल  हुदै  गए याे देखेर  उज्ज्वलले मेरो  टिसर्ट  माथि सारेर मेराे दूध चुस्न थाल्यो  उसले घरि मेरो  दूध चुस्ने घरि ताेक्न थाल्यो ।
हामी  किस गर्दै  उसकाे बेडमा  पुगाै अनि उज्ज्वलले मेरो  टिसर्ट  पुरै खाेलि दियो  अनि मेराे ब्रा पनि अनि मलाई  उसले सुताएर मेरो  दूध टाेक्न थाल्यो  अनि बिस्तारै  मेरो  दुधबाट नाइ तिर  किस गर्न  थाल्यो  अनि मेराे पाइटकाे बेल्ट खाेल्न लाग्यो  मैले  उज्ज्वललाई याे चाहिँ नाइ भन्दा पनि अब धेरै  ढिलो  भयो  भनेर  उसले मेरो  पाइट खाेलि दियाे अनि मेराे पेन्टि भित्र  हात लगेर मेरो  पुति चलाउन  थाल्यो  । मेराे पुतिबाट पानी  अाइसकेकाे देखेर  उज्ज्वल हेर पानी  झारिसकेकाे भनेर मलाई  जिस्काउदै उज्ज्वल ले अाफ्नाे लुगा फुकाल्याे अनि उसकाे लाडाे मेराे हातमा दियो  । उज्ज्वल काे लाडाे देखेर  म त तर्सिए उसकाे लाडाे मेराे हातमा नि अटेकाे थिएन  उसले मेराे हात अाफै तलमाथि  गर्न थाल्याे अनि बेडमा मेराे माथि  अाएर मलाई  किस गर्दै  मेरो दुबै  खुट्टा  काे बिच मा बसेर मेराे पुति माथि लाडाेले खेल्न थाल्यो  मलाई  पुतिमा काउकुति लागिरहेको थियोे  म हास्दै अहहहअहहह.... गर्दै  अावाज निकाल्दै  अाफ्नाे अाखा बन्द  गरि सकेको  थिए  कि अचानक उज्ज्वलले अाफ्नाे माेटाे लाडाे मेरो  पुति भित्र  एकै झट्का मा छिरायाे  म ममि भनेर चिच्याउनु  खाेज्दा उज्ज्वल ले मेराे मुखमा हात राखि दियाे अनि बिस्तारै  उसले मेराे मुखबाट  हात हटाएर मलाई  किस गर्याे अनि बिस्तारै  लाडाेलाई अगाडिपछाडि  गर्दै  पुति भित्र  गर्न थाल्यो  मलाई  एकदम  दुखिरहेकाे थियोे  तर मजा नि लागि  रहेकाे थियोे  अनि म पनि उज्ज्वल लाई साथ दिदै  अाफ्नाे चाक तल माथि  गर्न थाले  अनि म इमाेसनमा अअहहहअअहहह..... उउउउहहहह..अइया.... गर्दै  चिच्याउनु  थाले जसले उज्ज्वल लाई जन इनर्जी   दिएको  जस्ताे उसले जन फास्ट  मेरो  पुतिमा लाडाे छिराउन थाल्याे उसले  जति लाडाे छिराउथ्याे म त्यति अअअअअहहहहअअअमममम...
.ममि....ममममहहहहमममससससअअअअ... अझै  उज्ज्वल  फास्ट  भन्दै  भन्दै  थिए उता उज्ज्वल कहिले  मेरो  दूध त कहिले  मेरो  घाँटी समाउथ्याे अनि झन मलाई  किस गर्दै  लाडाे पुतिमा छिराउदै मलाई चिकिरहेकाे थियो यता म स्वर्ग मा पुगे काे अनुभव  लिइरहेकाे थिए  र मेराे अावाज मा उज्ज्वल लाइ नि जाेस बडी  रहेकाले  उसले  अाफ्नाे गति बडी  गर्दै  मलाई जन चिक्न थाल्यो  म नि यश बेबि भन्दै  फास्ट  भन्दै  उसकाे लामाेलाडाे ले चिकाइ रहे काे थिए  कि उज्ज्वल ले अाफ्नाे इस्पिड झन बडायाे अनि जब उसकाे माल झर्न लाग्याे उ अमममम् गरेर मेराे पुति भित्र  नै अाफ्नाे सब माल खसालि दियाे  जव उसकाे माल सब खस्याे उ मेराे माथि सुत्याे हामी  केही बेर यसरी  नै सुतेर  बस्याै । अनि उठेर हामी तयार भयाै अनि उज्ज्वल  ले फेरि  किस गरेर मलाई  घर पुराइ दियाे ।
साथीहरू तपाईं  लाई सेक्स कथा कस्तो  लाग्यो  कमेन्ट  गर्नु अनि तपाईं  हरु सग नि यस्तो  कथा छ भनी मेराे mail मा सेन्द गरीदिनु मेरो ID  हो pagalkali1990@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म