पंडितजीसंग सेक्स


नमस्ते  साथीहरू  म नितु काठमाडौंमा अाफ्नाे परिवारसग बस्छु  । हाम्रो  घरमा म, ममि र बाबा बस्छौं । मेरो बाबाकाे कपडाकाे कारखाना छ हाम्रो  घरमै  । हामी  कदम खुसि थियौ  तर अचानक मेरो  बाबालाई  काममा  ठुलाे नाेक्सान भयाे जसले  बाबालाई  धेरै  तेन्सन हुन थाल्याे । त्यसैमा मेराे फुपुले बाबालाई  घरमा पुजा लगाउने सल्लाह  दिनु भयाे र हामीले  घरमा पुजा लगायाै । पुजा गर्ने  पुजारी  त्यसतै २७/ २८ वर्षको हुनु हुन्थ्यो  र म त्यस  वेला मात्र  २१ कि । पुजारी लाई देखेर  मेरा  मनमा काउकुति लाग्न थाल्यो  मेरो  मनमाबस अब मलाई  याे पुजारी  चाहियो  जसरी  भए  पनि  ।
हाम्रो  घरमा सात दिन  सम्म पुजा लगाइयो त्याे मेन पुजारी  बाहेक  अरु ३ पुजारी  साथमा थिए  र त्यो  पुजारी काे नाम पंडित शंकर अाचार्य थियोे ।
मलाई  जसरी  नि पंडितजि लाई अाफ्नाे बनाउनु थियो  त्यसैले म पंडितजिकाे अगाडि  जादा म उहालाई अाफ्नाे दुधकाे दर्शन  दिन्थे  र त्यो देखेर  जब पंडितजि मलाई  हेर्नु  हुन्थ्यो  म हासेर उहालाई  इसारा  दिन्थे । हाम्रो  घरमा पुजा सकिए पछि हेरेक रात पुजारी काे खुट्टामा  तेल लगाइ दिने चलन भएको ले मेराे ममि र बाबा सधै  पंडितकाे खुट्टामा  तेल लगाएर मात्र  सुत्न जानू हुन्थ्यो ।
मेरो  काेठा पंडितकाे काेठासग जाेडिएकाे थियोे जुन कुरा पंडितलाई थाहा थिएन  त्यसैले म मेरो  पातलाे जन्जि र छाेटाे हाफ कट्टु लगाएर पंडितकाे काेठामा छिरे त्यहा पंडितजि केवल सानो  कट्टुमा हुनुहुन्थ्यो  जसमा उहाकाे लाडाेमात्र छाेपिएकाे थियो । पंडितले मलाई  देखेर अाफ्नाे लाडाे छाेप्ने नाकाम काेसिस गर्दा मैले पंडितलाई ममिबाबाले खुट्टामा  तेल लगाउनु भयो  अब मेरो  पालि म जिउमा लगाइदिन्छु । तर विचारा पंडित नाइ मात्र  भनिरहने म जन तेल लगाइदिन्छु भन्दानि ।तर म पनि  निरु हु मैले  नि तेल लगाउन दिने कि चिच्याउनु  भनेर धम्की  दिए । त्यति भनेपछि  पंडितजिले नि हुन्छ  भनेर  बेडमा सुत्नु भयो  र म पंडितजिकाे माथि चडेर उहाकाे चाक माथि  बसेर उहाकाे ढाडमा  तेल लगाउन थाले तर मैले तेल लगाउदा जब जब मेरो  हात माथि  गर्थे  त्यति  नै मेरो  दुधलाइ पंडितजिकाे ढाडमा  दल्थे । यसरी  केही  बेर गरेसि मैले  पंडितलाइ अगाडि  फर्कनु भने र उहाको  लाडाे हेर्दा त्यो  त मलाई  बदाइ दिदै  थियोे  मेरो  प्लन  सफल  भाकाेमा । र म फेरि  पंडित माथि  बसे उहाँको  लाडाे लाई अाफ्नाे मुनि पारेर  तेल लगाउन  थाले मेरो  गन्जि तेलले भिज्याे पंडितजि म खाेल्छु है भनेर मैले गन्जि खाेलि दिए अनि तेल लगाउदै  लाडाेलाइ पुतिले मालिस गरे अनि छातिलाइ दुधले । मैले  त्यसाे गर्दा पंडितजिलाई सहन गार्‍हो  भयो र मेरो प्लन सफल भयो  र पंदितजिले मलाई  सुताएर मेरो  दूध माडदै मलाई  किस गर्न  थाल्नु भयाे उममममम..... मेरो  सब शरिरमा टाेकेर मेरा  दुवै  दुधलाई मज्जाले  माडदै लाडाे ले मेरो  पुतिलाइ मेरो कट्टुमाथि रगड्नु भयाे । अाे पंडितजि पिज अझै  मज्जाले  उउउममममम अाे अाअाअा पंडितजि मेरो  पुति चिलाइ रहेको  छ पिल्ज चिक्नु न न तड्पाउनु मलाई  मेरो  पुति तपाईं काे लाडाे सम्झेर  सधै  भिजि रहन्छ  यसकाे प्यास अाज बुझाइदिनु पिल्ज पंडितजि उउमममम अनि पंडितजि मेेरो पुति लाई संसार दिनु उउउम्मम्म्मअह्ह्हाााााअह्ह्ह.. पंडितजि प्ल्ले्ले्ले्ले्ले असअसअसअ .......... अनि फेरि
पंडितजिले अाफ्नाे लाडाे मेरो  पुतिमा जाेडेर भेसरि धकेल्नु  भयो  उमममम कस्तो कडा झटका मममहहह म झन्डै  चिचाएकाे तर मैले  अाफै मुख थुनेर  चुप लागे तर मलाई  एकदम मज्जा  लागिरहेको  थियाे र पंडितजि मलाई  किस गर्दै  मेरो  दूध माड्दै मेरो  पुतिमा लाडाेकाे धक्बन दिदै  मलाई  चिक्दै मेरो  पुतिबाट पानी  निकाल्दै  उउमममहहहअमममम......उउउउउहहहअहअहहअहहहहहअअअ छिटो  हहहहहममम अाेहाे अहअहअअअअममममृउउ पिल्ज छिटो  अहअहअह अनि पंडितजिले फुल इसपिडमा चिक्न थाल्नु भयो उउहहहााा हाे यसरी नै उमअअअहहहअअअहहमममउउउ फास्ट  महहहहअअअहहममहह अनि केही  छिन पछि  पंडितजिकाे शरीर अड्केकाे जस्तो  भयाे र पंडितजि ले मेरै  भित्र  झार्नु  भएछ । र मेरो  शरीर माथि  केही  बेर ढल्केर उठ्नु  भयो  अनि म उठेर  अाफ्नाे काेठामा अाए र पुजाकाे हरेक  रात म पंडितकाे काेठामा गएर यसरी नै पंडितकाे सेवा  गरेर मेवा खान थाले...........
साथीहरू तपाई हरुलाइ मेरो  कथा कस्तो  लाग्यो  कमेन्ट  गर्न  नविर्सनु हाेला तपाईं कै निरु।

Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म