मामासंग घुम्न जादा


हेलाे फेर्न्डस् म रितु पाेखराबाट , म मेरो  परिवारसँग बस्छु। मेरो  घरमा अामाबाबा र दादा हुनुहुन्छ । मलाई  सबैले धेरै  मय गर्नु हुन्छ । म अहिले  २० वर्षकी भए  मेरो बडी ३४ २८ ३६ को छ । अब तपाई लाई  बोरे नगरी  म मेरो कथा  सुनाउछु । यो  कुरा  एक वर्ष  पहिलेको हो ।
पाेखरा नेपालकाे घुम्नकाे लागि  वेस्ट  ठाउँ  हाे त्यसैले  मेरो  कान्छाे मामा सुदिप पनि काठमाडौंबाट  पाेखरा घुम्न  अाउनु भयाे ।त्यो  वेला मेरो  जाचकाे छुट्टि भएकोले  म घरमै  बस्थे । मेरो अामाबाबा दुवै जान सरकारी अफिसमा काम गर्नु हुन्छ त्यसैले घरमा  विहान ९ बजे देखि  ६ वजे सम्म म मात्र  हुन्छु  । मामा पाेखरा अाउनु भएको  दिन  पनि म मात्रै  थिए  त्यो  दिन  मैले  डिप अाेपन टिसर्ट  र हाफ पाइट लगाएकी  थिए  किनकि  पाेखरामा अलि बढी  नै गर्मी  हुने  गर्छ । मामाले मलाई  धेरै  बेर हेर्नु  भयो  र घर भित्र  अाउनु भयो  अनि अामाबाबा खाेइ भन्नू भयो । मैले नि अामाबाबा अफिस  अनि दादा कलेज बाट चितवन जानू भएको  छ भने  । मामाले मलाई  चक्कलेट र टिसर्ट  ल्याइदिनु भएको  रहेछ । त्यसै बिच अामाबाबा नि अाउनु भयो  । बाबा र अामा मामा सँग  कुरा गर्दै  सन्चो  बिसन्चाे साेध्न थाल्नु भयाे र भाेली के प्लन छ भन्दा बस घुम्ने हो भनेर मामाले भन्नू भयो  र मेरो  बाबाले  नि मलाई  नि लग्नु भन्नू भयो  म नि घर बसेर बोरे भाकी थिए ।
भाेलिपल्ट बिहानै  म र मामा दादाकाे बाइकमा शरानकाेठ गयौं  र त्यहाँबाट  ११ बजे तिर फर्कियाै । त्यो दिन मैले सेताे टिसर्ट  र टाइट जिन्स लगाएकी  थिए जसमा मेरो  बडि सेप मज्जाले देखिन्थ्यो  र मलाई  थाहा नै थिएन  कि म मामासँग टासिएर बसेकि छु जसमा मेरो  छातिले मामाकाे ढाड मा माडिरहेकाे थियो ।
घर फर्कदा अचानक  पानी  पर्न थाल्यो  अाखिर पाेखरा न हाे पानीको भरनै हुन्न । हामी  पुरै भिजेर घर पुगाै । मामाले मलाई केही बेर हेरे जस्तो  लाग्यो  तर त्यति  वास्ता गरिन र रुममा गएर लुगा फेर्दापाे मेरो लुगा भिजेर  भित्र काे मेराे ब्रा  पाे देखिरहेको रहेछ सुरुमा  रिस उठे पनि एकछिन  पछि  थाहा छैन  के भाे अाफै रमाइलो  लाग्याे र मेरो  पेन्टी  बिजे जस्तो लाग्यो ।
साझ अामाबाबा अाए पछि मामा र बाबा अलि डिङ्क गर्न थाल्नु भयाे । म साझ सुत्नु अगि छतमा बसिरहेको  मामा नि अाउनु भयाे र मसग टासिएर बस्नु भयाे र मसग मेरो  बारेमा  साेध्दै मेरो  हात सुम्सुमाउन थाल्नु भयो  म चुप लागेर मामाकाे प्रश्नको उत्तर दिन थाले सायद यसले मामाकाे हिमत बढ्यौं  र मामा मेरो कमर समाउदै मेरो  दूध तिर हात लगाउन थाल्नु भयो । मैले त्यसै बेला मामा पिल्ज काेइ अाउछ भन्न पुगे  जसले मामालाई मेरो  इसारा  दियाे कि म नि हट भइ रहेको  छु । मामा मैले  यति  भने पछि ठिक छ भाेलि भेटाैला भनेर  अाफ्नाे काेठामा जानू भयाे र म पनि अाफ्नाे काेठामा अाए तर मलाई  त्यो  रात निन्द्रा लागेन म सारा रात मामा र मामाकाे टच सम्झिरहे ।
अाज मामाले पेट दुख्यो  भनेर  घुम्न  नजानेर  भनेर  हामी  अाज घरमै  बस्यौं  तर अामाबाबा अफिस गए पछि ....

मामा मेरो  काेठामा लुसुक्क अाएर मेरो पछाडिबाट  मलाई  हग गर्दै  मेरो  मुख थुनेर मेरो  दूध माड्न थाल्नु भयाे म काे हाे भनेर  छट्पटी न थाले तर मामाले मलाई  टाइट हग गर्नु भएकोले मैले  अाफुलाई छुटाउन  सकिन । मामाले मलाई मेरो बेडमा पछारेर म माथि  चढेर  मलाई  अाेठमा किस गर्दै मेरो  दूध माडनु भयाे जसले म पनि तातिरहेको  थिए  । मलाई  नि मामाकाे साथ दिन मन लागि रहेको  थियो  त्यसैले  मैले पनि मामालाइ किस गर्न  थाले र टाइट हग गरे।अनि मामानि खुसिले मलाई  झन बढी  किस गर्दै  मेरो  दूध माडन थाल्नु भयो । मामाले मेरो  टिसर्ट  खाेलेर मेरो  दूध बाहिर बाटै माडै मेरो  अाेठ गाला कान घाटिमा किस गर्दै  मेरो  दुधकाे टुप्पोमा  टाेकि दिनु भयो मलाई  दुख्यो  र म अामा भनेर  चिचाए मामा हास्दै अामा हाेइन मामा र फेरि  मेरो  दूध टाेक्दै मेरो  पुतिमा लुगा बाहिर  नै माडन थाल्नु भयो अअहहह उउममम्ममहह्ह्ह्ह ............ अनि मेरो  पुतिमा पेन्ट नखाेलि हात भित्र  छिराएर अाैलाले मेरो  पुतिमा चलाउदै  घरि दूध त घरि अाेठमा किस गर्नु भयाे उम्म्म्मह्ह्ह्हमअअम्मम्म ...... अाफ्नाे हात पछाडि  लगेर मेरो  ब्रा खाेलेर मेरो  दूध चुस्दै पन्टकाे टाँक खाेल्दै मेरो  सब लुगा खाेलि दिनु भयाे । अनि मेरो  खुट्टा मुनि वसेर मेरो  पुति चाट्न लाग्नु भयो  म एकदम  पागल भए मममामममाम्म्माम्म्मा मामाहहमामाहहहहअअहहहममामा ......हहहह......अअअअ.... फेरि मामा उल्टटाे परेर लाडाे मेरो  मुखमा पारेर मामा मेेरो पुुुुती चाट्न थाल्नु भयाे म लाडाे मेरो  मुखमा पर्छ कि भनेर छलि रहेको  थिए  तर मामाले पुति के चाटेकाे म पागल भए  र आफै मुुुख खाेलेर लाडो चुस्न थाले उउउममममहहहहमममअअअहहहममखखअहहहममामााा मम.. म यति  पागल भए अनि म मामाकाे लाडाेे चुुुस्नु थाले चक्कलेट चुसे जस्तै  उउउममहहा हहखअअहह अअहह  अअअहअअममम अअअहहअममम उउममहहमम मामाले अनि पर्सबाट कण्डम निकालेर लाडाेमा लगाएर लाडाे मेरो पुतिमा   टसाएर लाडाे भित्र  छि राउनु थाल्नु भयो मेरो  पुुुति टाइट भएको कारण मामाले तेेल लगाइ दिएर बिस्तारै  बिस्तारै भित्र  छिराउनु भयो याे मेरो पहिलो सेक्स भएर हाेला छिर्नै मानेन तर मामाले मलाई  किस गर्दै छिराउनु भयाे लाडाे पुति भित्र  छिराउदा मलाई  एकदम दुख्यो  मामा पिल्ज निकाल्नु  यसलाई  दुख्यो  मर्छु म पिल्ज मामा तर मामा कहाँ मान्नु हुन्थ्यो  र बिस्तारै  बिस्तारै  लाडाे तलमाथि  गर्नु भयो  र मलाई  नि दुख्न  छाेड्याे र म नि कम्मर तलमाथि  गर्न थाले र त्यसै बिच मामाले अर्को  झटका  हान्नु भयो  म त केही  बाेल्नै सकिन मामाले फेरि  किस गरेसि हाेसमा अाए मामा तर बिस्तारै  लाडाे चलाउदै  हुनु हुन्थ्यो  मलाई  अब अलि सन्चो  भयाे र मामाकाे साथ दिन  थाले  उउममम हहह ममम उउउ मामाले अाफ्नाे इस्पिड बढाउनु  भयो  उउमममहहहअअअ उउउमममहहहअअअ मामा हहहअअ हअहअहअहअममअहअहमअ उममअअ मामा उमम मामाले अचानक  लाडाे बाहिर  निकालेर मेरो  पेट माथि राख्नु भयो  र त्यस  बाट  सेताे दहि जस्तो  निस्केर मेरो  पेट भरि पर्याे त्यस सब झरे पछि मामा मेरो  साइडमा सुत्नु  भयाे र म उठेर नुहाउन  गए  नुहाउदा म रगतै भएको रहेछु । सायद पहिलो  चाेटि गरेर हाेला नुहाएर  रुममा हेर्दा मेरो  बेड पुरै रातै रहेछ मैले  मामालाई उठाएर रुम सफा गरे र मामा नुहाएर  फेर्स् हुनु भयो ।

Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म