हाकिमसँगकाे रङ्गिन बैठक


मेराे विवाह भएको  ३ वर्ष भयो । पहिला पहिला त बुढा
रामाइलाे नै हुन्थ्यो र हामी सधै जस सेक्स पनि गर्ने  गर्थ्याै तर अाजकल केही महिना भयो  मलाई  अलि मजा कम हुन थालेको  छ । सेक्स एउटा दैनिकी  मात्र भएको छ मेराे लागि  एकैछिन चिक्याे अनि अर्को  तिर मुख गरेर सुत्याे । म खाटमा त्यसै हुन्छु साच्चै भन्दा मलाई  मेरो बुढासँग सुत्न नि मन लाग्दैन ।

त्यो  बेला मेराे अफिसमा नयाँ हाकिम  अाउनु भएको  थियोे  ।उहाँ सधै जसाे मलाई हेर्ने गर्नु हुन्थ्यो । केही न केही  बाहानाले मलाई  क्याबिनमा नि बाेलाउने र मेराे ख्याल पनि गर्नु हुन्थ्यो  । अहिलेकाहि त यस्तो  लाग्थ्यो  कि हाकिम  र म एकै ठाउँमा  मजा र मस्ति गरिरहेका छाै ।

केही  दिन भयो  मलाई  नि हाकिम  मन पर्न थालेको  त्यसैले म पनि हाकिमकाे अगाडि  अलि सेक्सी  तरिकाले सारी र कर्था लगाउन थाले । अलि खुल्ला गला गरेको  ब्याउज र कुर्था अनि लेगिङ्ज लगाउथे जसकारण मेराे थाईकाे सेप देखियाेस् । फाइलहरु दिदा म जब निउरिन्थे हाकिम सधै  मेरो दुधलाई हेर्ने  गर्नु हुन्थ्यो  र कहिलेकााहि फर्किदा उहाँ मेरो  चाक र थाई हेरिरहेको  हुन्थ्यो ।जुन मलाई  एकदम  मन पर्न थालेको  थियो । कहिलेकाही त मलाई  यस्तो  लाग्थ्यो कि हाकिम मलाई  छुन खाेज्नु हुन्छ जस्तै  फाइल लिदा मेरो  हात समाउने संगै हिड्दा हातले मेराे चाकमा हान्ने ठाेकिने गर्नु हुन्थ्यो  तर म केही भन्दिनँ  थिए  जसले हाकिमकाे हिम्मत  जन बढ्यो ।

एकदिन  हाकिमले मलाई  बाेलाएर भन्नू भयाे कि भाेलि हामीलाई  चितवन बैंठकमा जानु छ अफिसकाे काम हाे जानु पर्छ । त्यसैलै म नि घरमा भनेर  हाकिम संग चितवन गए । चितवन पुगेर हामी फेस्स भयौं  त्यहा एकदम गर्मी  रहेछ । हाम्रो बैठक  भाेलि पल्ट हुने भएकोले हामी  साझ चितवन घुम्न  गयौं  र फर्केर हाेटेलमा अायाै र खाना अडर गर्याै हाकिमले  मसग मेरै काेठामा खाना खाअाै भन्नू भयाे र मैले  नि हुन्छ भने । हाकिम  अाफ्नाे काेठामा गएर अाउनु भयाे ।


हाकिम काेठामा अाउनु भयाे उहाँको  हातमा एउटा  गिफ्ट थियोे  त्यसमा एउटा राम्रो  सारि थियो ।हाकिमले मेरो  हात समाएर मलाई  तिमीलाई  याे सारिमा हेर्नु  छ भन्नु भयो  र म सारि लिएर  बाथरुममा गएर फेरेर अाए । हाकिमले मलाई  हेरेर तिमी  कति राम्री छाै म सधै  साेच्थे तिमी  र म यसरी सँगै काेठामा बसेकाे र ......
म : के र सर???
हाकिमले मलाई  समाएर किस गर्नु भयाे अाखिर म नि त्यहि चाह्नथे त्यसैले मैले  नि हाकिमलाई  किस गर्न थाले । उहाँले  मेरो  दूध माड्न थाल्नु भयाे । उहाँको  अाखामा छुट्टै  नशा थियोे  र मलाई  पाउने चाहना ।हाकिमले  मेरो  सारि उठाएर मेरो  खुट्टाको बिच बाट हात लगेर मेरो  पुति तिर लानु भयाे । मैले नि अाफ्नाे खुट्टा  खुलेर उहाँलाई  स्वागत  गरे । हाकिमले  मलाई  म तिमीलाई चिक्न एकदम  मन थियो  भन्नू भयो र मेरो  चाकमा अाैला छिराईदिनु भयाे जस कारण म चिच्याउनु पुगे  ।मेरो  अावाज राेक्न उहाँले मलाई  लामाे किस गर्नु भयाे र अर्को  हातले मेरो  दूध माड्नु भयो  यस्तो  मजा त मैले कहिले  पाकाे थिईन अाफ्नाे बुढा संग पनि ।

म छट्पटाउन थाले र हाकिम मलाई  यसर देखेर अझ उत्तेजित  हुनु हुदै  थियोे र लाडाेलाई मेरो  मुखमा छिराउदै मलाई  चुस रण्डि भन्दै गालि गर्नु भयो  र म नि बरफ जस्तै  लाडाे चुसि रहे । हाकिमकाे लाडाे त मेरो  बुढाकाे भन्दा ठुलो  थियोे  हाकिमलाई  मजा अाई रहेको  थियो  र मलाई  अझ चुस भन्नू हुन्थ्यो र अाज म देखाउछु तलाई कसरी चिक्ने भनेर । याे सब सुनेर म नि उत्तेजित  भएर लाडाे चुसि रहेकाे थिए । चुस्दा चुस्दै हाकिमकाे सब मेरो  मुखमा खस्याे जुन मैले  सब खाए र लाडाे चाटेर सफा गरि दिए यस्तो  मजा त पहिले अहिले भएको  थिएन ।

हाकिमले मेरो  चाकमा हानेर मलाई  त त एक नम्बरको कुकुर्नि हाे र तेरो  याे दूध वाह क्या मज्जा काे छ भन्दै  मेरो  दुधलाई मज्जाले  माड्न थाल्नु भयाे र टाेक्न । म नि मजा गर्दै  चिच्याउन थाले र हाकिम  चाहिँ म अाज तेराे सब दूध खान्छु  भन्दै  चुस्न थाल्नु भयो मेरो  त प्राण जाला जस्तो  भयो  ।

यता म हाकिमकाे लाडाे सुम्सुमाउदै गरे मेराे हालत देखेर हाकिमले  फटाफट  लाडाे मेरो  पुतिमा छिराउनु भयो  र मज्जाले अगाडि  पछाडि  गर्नु भयाे । र म नि मेरो  चिकाईकाे मजा उठाउदै  थिए  । मेरो  झर्न लाग्याे र म काप्न थाले यस्तो  मज्जा  मलाई  कहिले  भएन  हाकिमकाे नि झर्न लाग्याे र उहाँले  मेरो  दुधमा झारेर दल्नु भयाे । हामी  पसिना पसिना भयौं  र त्यसै सुत्याै र त्यो  रात हामीले  ३ चाेटि सम्म चिक्याै र त्यहा काम न सक्नु जेल हरेक रात हामी  बुढा बुढि जस्तै  बस्यौं  । अाजकल पनि हामी  माैका पाउना साथ चिक्न जान्छौं  र अब म हाकिमकाे प्यारि भएको  छु।

 




Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म