पाेखराकि त्यो मैया

नमस्ते मित्रहरू  म कुवर विराटनगरबाट  १२मा पढ्दै छु। अाज म तपाईंहरूलाई मेरो  जिवनकाे पहिलो  सेक्स स्टाेरि भन्न गई रहेको छु । याे कुरा मेरो  ११काे जाँच सकिए पछिकाे हाे जब म साथीहरूसंग पाेखरा गएको  थिए ।
पाेखरा नेपालकाे स्वर्ग  जहाँ संसारको  हरेक  कुरा पाईन्छ । हामी  शुक्रबार राति  पाेखरा पुग्यौं  जसकारण हामी  त्यस दिन पाेखरा घुम्न पाएनाै । शुक्रबार राति  हामीले  २वटा काेठा लियाै र सब जना एउटै रुममा ड्रिक्स  गर्दै मजा गर्दै  निन्द्र लागेर सुत्याै ।
शनिबार बिहानै  म चाडै  उठेर घुम्न  हिडे म फेवातालकाे किनारमा  बसेर फेवातालकाे मजा उठाउदै  थिए ।  त्यहिबेला मेरो  अाखा एउटि केटिमा गयाे । त्याे केटिले हाफ पाईट लगाएकी थिइ र ज्याकट ।  बिहानकाे ब्यायाम गरे जस्तो  लाग्याे । उसकाे शरिर देखेर म मन्त्र  मुक्त  भएको  थिए  कस्तो  मिलेकाे शरीर ३६ २४ ३६ जन त्यसमा गाेराे थाई देखेर मेरो  मनमा २४० भाेल्टकाे करेन्ट नै दाैडिएकाे थियोे । म फेवाताललाई बिर्सेर  उसकाे रुपकाे अान्नद लिरहेकाे थिए  । सयद भगवान् लाई थाहा भए छ म उसको  रुपमा पागल  हुदैछ  त्यसैले उ पनि मेरो  अगाडि  अाएर ब्यायाम गर्न  लागि । उ जब निहुरिएर अाफ्नाे खुट्टा  छुन्थि उउउममम मेरो त मनमा झट्का मात्र  हुन्थ्यो ।उसकाे त्यो  चाककाे सेप मा हेर्दा मेरो लाडाे नि बुरुक बुरुक उफ्रिन थाल्थ्याे । उ अाफ्नाे ब्यायाम  सकेर अाफ्नाे गणतव्य तिर लागि  म नि हाेटल फर्के अनि टाेईलेट पसेर उसकाे नाममा हातले हल्लाउन थाले । करिब ५ मिनेट  पछि मेरो  माल झर्‍यो  र बाहिर  अाए ।
हामी  सबै जना दिन भरि पाेखरा घुम्न  गयाै तर कहि न कहि मेरा यी नयनले उसलाई  नै खाेजिरहेकाे हुन्थ्यो । बिचरा म उसलाई  कहि पाउन सकिन ।


Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म