बुवाकाे साथी र म

हाइ म कृतिका १८ वर्षको भए । मेरो  घरमा बाबा, अामा र मेरो  सानाे छ ।बाबाको  कपडाको  पसल छ जसमा बाबाकाे एकजना पाट्नर पनि हुनु हुन्छ । २०७१मा म ,अामा, बाबा र भाइ दसैकाे छुट्टिमा विराटनगर  जादै  थियौ , बस स्टेसनमा  थाहा भयाे बाबा साथी  पनि हामीसगै जादै हुनु हुन्छ अाफ्नाे परिवार सग । हामीले बसक टिकट नपाएर  एउटा सानो  माईक्रो  रिजर्भ  गरेका थियौ । बस मा अामा र अान्टि संगै बस्नु भयाे बाबाले मेरो  भाइ र अन्कलकाे छाेरा लाई लिएर  बस्नु भयो  । म चाहिँ अन्कलसग बसे , सबै जाना अा-अाफ्नाे कुरामा व्यस्त  हुनु भयो म पनि अन्कलसंग कुरा गर्न थाले । गाडीमा धेरै बेर बसेर हाेला म निदाए ।
केहीबेर निदाए पछि मलाई मेरो  छातीमा केही  भए जस्तो  लाग्यो  र हेर्दा अन्कलकाे हात मेरो  छातामा थियोे  म तर्सिए तर म चिच्याउन सकिन र अन्कललाई हेरे अन्कल निदाउनु भएको  जस्तो  लाग्यो  र हात हटाएर म फेरि  सुते । म निदाउन  नपाई मेरो  छातीमा फेरि  त्यसरी नै चलेकाे महसुस भयाे र हेर्दा फेरि  अन्कलकाे हात मेरो  छातीमा मैले  फेरि हात हटाए र बाहिर  तिर  हेर्न लागे तर म बस्न  कहाँ पाउथेर अन्कलकाे हात फेरि  छातीमा अायाे उफ्फ म कति  हटाउनु  भनेर म वास्ता नगरी बाहिर  हेर्न  थाले । मलाई  नि रमाइलो  लाग्न थालेको  थियो  म चुप लागि रहे । जसले अन्कलकाे मनकाे भाव बढ्यो  र अन्कलकाे हात मेरो  टिसर्ट  भित्र  गयाे ............ मैले अन्कललाई हेरे अन्कल मलाई  देखेर  मुसुक्क हास्नु भयाे म नि हासी र बाहिर  तिर हेर्न लागे । मेरो  यस्तो  ब्यवहार ले अन्कलकाे हिम्मत काे सिमा भएन अन्कलले दूध झन मज्जाले समाउन थाल्नु भयो । रात नि पर्न थालेकाे थियो त्यसै मैले  नि हाम्रो  माथि सल अाेढेर बसे ।
सल अाेढेर त अब मस्त भयाै किनकि  सल भित्र  के भई रहेको  छ कसैले देख्दैन थियो त्यसैले म नि अब टिसर्ट माथि सारेर अन्कललाई दूध समाउन सजिलो  गरि बसे । सब जना एक एक गरि सुत्न थाल्नु भएको  थियोे  तर त्यही  बेला खाना खान गाडी राेकियाे । हाम्रो मस्ति राेकियाे र हामी  खाना खान अाेर्लियाै ।
खाना पछि हामी  फेरि  पहिला जस्तै  मिलेर  अा-अाफ्नाे सिटमा बस्यौं  र मैले  अन्कलकाे र मेरो  माथि  सल राख्यौं  । गाडी  गुड्न थाले सरि अन्कलकाे नि हात मेरो शरीर नाप्न थाल्यो  । दुधमा माड्दा माड्दै हात मेरो  पाईटसम्म पुग्यो  मैले नि पाईटकाे टाँक खाेलेर अन्कलकाे हात छिराउन मदत गरे उता अन्कलले नि अाफ्नाे पाईटकाे टाँक खाेलेर मेरो  हात उहाको  पाईट भित्र छिराई दिनुु भयो ।उउउमममहहह ...... मैले  मेराे जिवनमा पहिलाे पटक लाडाेमा हात लगेकाे थिए उउउहहहमम मेराे हात त डरले पुरै कामिरहेकाे थियोे  ।
लाडाे समाउदा त झन डर लाग्यो यस्तो  ठुलो  लाडाेले अन्कलले कसरी  अान्टिलाई चिक्नु हुन्छ  हाेला भनेर । अनि मैले  फेरि अन्कलकाे लाडाे हातले हल्लाउन थाले अनि अन्कलले मेराे टाउको  तानेर लाडाेमा लगेर जाेड्नु भयो  मेरो  मुख अन्कलकाे लाडाेमा थियोे  मैले अा गरेर लाडाे मुखमा छिराए र चुस्न थाले उउउउमममम....उउममहहहहहअ.......उउउकममममहहहअ..
.... उउउउमममअअअअअहहहह.....
अन्कललाई नि मैले चुसेकाे एकदम  मन पर्याे र अन्कलले मेरो  दूध माड्दै मलाई  तताउनु  थाल्नु भयो  म पनि  मस्तिमा लाडाे हल्लादै चुसे  यसरी करिव १० मिनेट  चुसेसि अन्कलले सब बिर्ण मेरो  मुखमा छाेडि दिनु भयो  म नि त्यो सब मन लगाएर खाए । अनि मैले  लुगा ठिक गरेर सुते ।
अाजलाई बस यसकाे अर्को  भाग म अर्को  मा सुनाउछु यसमा के कति कमि छ लेख्नु हाेला ।


Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म