खेतमा देवर र म


हाई फेण्डस् मेरो  नाम पुष्पा  के सी बुटवलबाट  याे मेरो  पहिलो  कथा हाे जुन मेरो  जिवनमा सत्य  घटना हाे । म एक विवाहित  स्त्री  हु म २८ वर्षको भए  मेरो  शरिरकाे साईज ३६  ३० ३८ काे छ र मेरो  बुढा कृष्णले जाउ केही  दिन गाउँमा  भनेर हामी  काठमाडौंबाट  बुटवलमा  अायाै । बुटवलमा मेरो  सासू, ससुरा  र देवर बस्नु हुन्छ  मेरो  देवरकाे नाम केशव हाे र उहाँ  २३ वर्षको  हुनु भयो । उहाँ खेतीपाति गर्नु हुन्छ र यसमा मास्टर्स  पनि लिएर  पढ्नु भएको  छ।साथै  उहाँ अाफै खेतमा काम नि गर्नु हुन्छ  ।

हामी  घर पुग्दा घरमा सासुअामा मात्र  हुनु हुन्थ्यो  ससुरा चाेक तिर जानु भएको  र देवर खेतमा हुनु हुन्थ्यो । मेरो  विहे भएको  मात्र  ६ महिना मात्र  भएको र काठमाडौंमा नै बस्ने  भएकोले मलाई  खासै  उताकाे बारे केही थाहा थिएन  र सासुअामा नि अलि बढी  ख्याल  गर्नु हुन्थ्यो । साझ सब घरमा अाउनु भयो  र खाना खाने बेला हामी सब सगै बस्यौं  त्यस दिन मैले  गला खाेलेकाे राताे कुर्था र चुदिदार सुरुवाल लगाकाे थिए । कुर्थाकाे गला ठुलो  भएकोले खाना पस्किदा मेरो  स्थनकाे अाधा भाग राम्रोरि देखिन्थ्याे। केशवलाई खाना दिदा खेरि मेरो सल खस्याे र केशवले मेरो  स्थनकाे पूरा दर्शन  पायो  मैले  मेरो  सल ठिक गरे तर केशवले त सब देखि सकेकाे थियोे । केशव  खाना खादा घरि घरि मेरो  स्थनमा हेरि रहेको  थियो  मलाई  हल्का रमाइलो  लागिरहेको थियो । खाना पछि सब यताउता काे कुरामा  व्यस्त  भए  पनि केशव मलाई नै हेरिरहेको  थियो  । म नि केही थाहा नभए  जस्तै  गरि केशवलाई सजिलो  हाेस् भनी उसकाे  अगाडि  बसेर कुरा सुन्न थाले । हाम्रो  र केशवकाे काेठा संगै थियो  जहा बाट मेरो काेठा भित्र  हल्का देखिन्थ्यो । केशव अाफ्नाे काेठामा यसरी  बसेकाे थियाे कि उ सब मेरो  काेठामा देख्न  सक्थ्यो । मैले  साेचे कि अाज देवर बाबुलाई  हल्का नशा त दिनै पर्याे त्यसैले  म पनि काेठाकाे ढाेका बन्द गरेझैं  गरेर अाधा ढाेका खुल्लै गरेर लुगा फेर्न थाले जुन केवल  केशवलेमात्र देख्न  सक्थ्यो । सब कपडा खाेलेर म ब्रा र पेन्टीमा कपाल मिलाउन  थाले जस कारण केशव मलाई  पुरा  देख् सक्थ्यो  र म घुमि केशवलाई मेरो  शरिरकाे दर्शन  दिई रहेको  थिए । मैले  त्यसै बेला उसलाई  हेरे उ तर्सियाे तर म हासि दिए पछि  उसलाई  नि डर लागेन र उसले  बुझ्याे भाउजू के चाहानु हुन्छ ।

भाेलि पल्ट बिहानै मेराे बुढा र ससुरा कामकाे कारण बजारमा  जानू भयाे र सासुअामा नि भजन मण्डलीमा जानू भयाे । मैले  नि सबेरै  उठेर घरकाे सब काम सकिसकेकाे थिए  । केशव अाज अलि ढिला उठेको  हुनाले खेतमा जान ढिला भयो  । सायद केशव  पूरा रात मेरै  बारे साेचिरहेकाे थियो । म नि सब काम सकेर बाेर भई रहेकाे थिए  । सासुअामा नि घर अाउनु भयो र मैले नि सासुअामालाई घरमा बसेर बाेर भए  म नि बाबुसंग खेत तिर जाऊ भनी साेधे । मेरी सासुअामाले हुन्छ भनी मलाई  पठाउनु भयाे ।

म केशवकाे बाइकमा पछाडि  बसे र खेत तिर गए । अाज मैले  राताे रङको  कुर्था र सरवाल लगाएकाे थिए  ।म केशवसग बाइकमा टासिंएर बसेकाे थिए  बाटाे अलि बिगि्रएकोले बाइक छिन छिनमा उफ्रिरहेको  थियो जसकारण मेरो  स्थनले केशवकाे ढाडमा जाेड दिई रहेको  थियो  । मेरो  छुवाइले हाेला केशवकाे लाडाे ठाडाे भएको  थियो  किनकि  बाईक उफ्रिदा मेरो  हात उसको  लाडाेमा परेको  थियोे । हाम्रो  खेत घरबाट ५ किमि टाढा छ ।
खेतमा टाढा टाढासम्म काेहि थिएन जसकारण मलाई  थाहा भयो  कि अाज केशव मलाई  चिकेरै छाेड्छ । मलाई  नचिकि अब केशव बस्न सक्दैन । खेतमा अाउदा नै हाम्रो  राम्रो  सम्बन्ध  भएको ले खेतमा पुग्नासाथ उ मलाई  खेत देखाउन तर्फ  लाग्यो । हामी  खेत घुम्दै  थियौं  तर मलाई  खेतमा कुनै  चासाे थिएन म त अरु नै केही  चाह्नथे । म याे साेचि राथे कि सायद हिजाे काे कारण  केशव  अाफै केही  गर्ला तर उ त खेत मात्र  देखाउदै  छ । त्यस कारण मैले अाफै दिमाग  लगाएर चिच्याउदै उसग टासिए । उसले  के भयाे भाउजू भन्दा मैले नि तर्सिए झै गरि सर्प जस्ताे केही मेरो  खुट्टामा छाेएर गयो । क्या भाउजू  खाेइ सर्प त्याे त केवल चिपलिकिरा हाे । मैले  मलाई त सर्प जस्तै लाग्यो  भने तर पनि उससग टासिन छाेडिन । उसग यसरी  टासिदा थाहा भयाे उसकाे लाडाे अझै  ठाडाे छ किनकि  लाडाे मेरो  पुति नजिक  टासिंएको थियो  । अब उसलाई नि थाहा  भयाे सर्प कुन अायाे भनेर त्यसैले उसले  पनि मलाई  अाफ्नाे अङ्गालाेमा मज्जाले  कस्याे र हात मेरो  चाकमा राखि पुतिलाई लाडाे तिर ढकेल्याे । म अाउच भनेर  चिच्याए र उसले मलाई  के भयाे भाउजू ??
मैले केहि हाेईन केशव भनेर छुटिए मलाई  थाहा थियो  कि मेरो  काम भयो  अब जे सुकै हाेस् केशवकाे लाडाे मेरो पुतिमा अाउछ भनेर ।
उसले क्या भाउजू  तपाईं  यस्तो  सानो  किरालाइ सर्प भन्ने  ?
मैले  के गर्नु त काठमाडौंमा  कमिला मात्र  हाे किरा
उसले  ल हिड्नु  भाउजू  म तपाईंलाई  सहि सर्प देखाउछु। जुन देखेर  तपाईंलाई  डर लाग्दैन बरु माया गर्नु हुन्छ  ।
माया रे हुनै सक्दैन  बाबू
उसले  हुन्छ  के भाउजू  एकचाेटि त हेर्नु  माया गर्नु हुन्छ
त्यसाे भए  हिड्नु  त म नि हेरु कस्तो  सर्प रहेछ । जसलाई  हेरेर  म माया गर्छु।
उसले  ल हिड्नु  भनेर हामी सिमिकाे खेत तिर गयौं  उसले  मलाई  सिमिकाे खेत देखाउदै उ त्यहा पाउने सर्प तपाईंले  कहिल्यै देखेकाे छहिन जाउ हेर्न  । म त्यहा पुगेर यस्तो  कस्तो  सर्प छ र । त्यहि त भाउजु हेर्नु  । मैले  खाेई सर्प भन्दा एकछिन भाउजू  भन्दै  अाफ्नाे पाइट खाेलेर कट्टु नि तल सारेर अाफ्नाे लाडाे निकाल्याे यहि त हाे भाउजू सर्प कालाे सर्प कस्तो  छ । म त उसको  लाडाे देखेर छक्क  परे कत्रो  ठुलाे र माेटाे । उसले कस्तो  छ भाउजू  सर्प डर लग्यो  त हेर्दा ?  म नि हास्दै नाइ बाबू यस्तो  प्याराे सर्प पाए त सधै  माया गर्छु भनेर  म तल बसेर लाडाे चुस्नु  थाले मैले  धेरै  बेर सम्म उसकाे लाडाे चुसे र उसकाे लाडाे झन ठुलो  भई रहेको  थियो  उसले मलाई  तल खेतमा  सुतायाे अनि मेरो  कुर्था खाेलेर मेरो  ब्रा नि खाेलेर दूध चुस्न थाल्यो  बच्चाले  जस्तै  र दुधलाई माड्न थाल्यो  । उउउउममममहहहह ........
मलाई  एकदम मज्जा  अाइरहेकाे थियो  म बाबू अझै.....  बेसरी .....मजा अाईरहेछ अझै  ....... अअअअअ ...... हहहह  .... उहा पनि  दुधलाई मज्जाले  माड्दै चुस्दै गर्नु भएको  थियो  । धेरै  बेरसम्म उहाँले मेरो  दूध चुस्नु  भयो  घरि दायाँ घरि बायाँ यसरी गर्दा मेराे दूध पुरै राताे बनाई दिनु भयो । अनि मेरो  सुरुवाल खाेलेर मेरो  कट्टुनि खाेलेर मेरो  पुति हेर्नु  भयाे जसमा कुनै  पनि राै थिएन  । उहाँले  भाउजू  सर्प दुलाे भित्र  जान्छ रे म नि कसले  राेक्याे र त्यस लाई छिराउनु  दुलाे भित्र । कउहाले  नि ढिला नगरी  लाडाेलाई पुति भित्र  छिराउनु  भयो  उउउउमममम .... त्यत्रो  ठुलो  लाडाे छिराउदा मेरो त सासै राेकिएकाे अनि भित्र बाहिर  गर्दै  मलाई  किस गर्नु भयो  र म नि तलबाट चाक तलमाथि  गर्न थाले र बाबू ले नि अाफ्नाे गति बढाउनु  भयो  उहाँले  लाडाे बेसरी पुतिमा पेल्नु भयो  म नि सब बिर्सि सकेको  थिए  केवल लाडाे ले चिकेकाे मात्र  याद थियो  ।  करिब  ३० मिनेट  सम्म बाबुले मलाई  पुरा चिक्नु भयाे र भन्नू भयो  भाउजू  म झार्न  लागे का झारु मैले  भित्रै झार्नु  भने र बाबू ले लामाे सास फेरेर भित्रै झार्नु  भयाे र म माथि  सुत्नु भयो  । हामी  केही  बेर त्यसै बस्याै अनि लुगा ठिक गरेर घर फर्कियाै ।
अाज चेक गराउदा थाहा भयो  मेरो  पेटमा बच्चा  छ जुन मेरो  बुढाकाे हाेईन ,याे कुरा मैले  बाबुलाई नि भनेको  छहिन । म के गरु याे बच्चा  छ भनेर मेरो  बुढा एकदम खुसी  हुनु हुन्छ  । म के मेरो  देवरलाई भनु याे उहाकाे बच्चा  हाे भनेर ????

Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म