अाेखलढुङ्गा जादा बाटोमा चिक्नुकाे अान्नद

के छ मित्रहरू  धेरै  दिन भाे नया कथा पाेस्ट नगरेको  अाज एउटा साथीले अाजकल नाे इसटाेरि भने पछि तपाईंहरूको लागि नया कथा लिएर  अाकाे छु अाजकाे कथा मेरो  मिल्ने  साथीकाे हाे अब कथा उसले भनेको  जस्तै म तपाईंहरूलाई  सुनाउछु।
म सवीन काठमाडौंबाट र यहाँ पसल  गरेर अाफ्नाे जिविका चलाउछु । याे घटना  अाजभन्दा ३ वर्ष  पुरानाे हाे जब म नेपाल टेलिकमबाट नेट्वोर्क सेटिङ्ग गर्न म काठमाडौ  बाहिर जान्थे  त्यसै  क्रममा  म एकलै  अाेखलढुङ्गा जादै  थिए  किनकि मेरो  सब साथीहरू  अगाडि नै अाेखलढुङ्गा पुगिसकेका थिए । म पनि कामकाे लागि  बसबाट  अाेखलढुङ्गाकाे लागि  हिडे ।
बसमा बसेकाे करिब  ५ मिनेट  पछि  एउटी २०/२१ वर्षकी  युवती मेरो छेउमा  अाएर बसि मनमा फुल करेन्ट  लाग्यो  तर समाले अाफुलाई र बाहिर तिर हेर्न  लागे किनकि  त्यो  केटि मिल्ने  जस्तो  लागेन । बस अाफ्नाे गतिमा थियोे  अचानक त्यो  युवतीले मसग कुरा  गरि विचरीकाे टाउको दुखेछ धेरै  बेर बसमा बस्दा र मसग सिट साट्न अनुराेध गरि । मैले  नि उसलाई  केही  नसाेचि उसलाई  सिट दिए र गित सुनी रहे तर एकछिनमा उ रुन थालिके भयो भन्दा टाउकाे दुखेको निकै भएन भन्दै रुन थालि मैले नि रुनु पर्दैन  मेरो  काधमा  टाउ
 राखेर  सुताए।
उ मेरो  काधमा टाउको  राखेरै निधाई र म पनि निधाए छु। हाम्रो  बस अाेखलढुङ्गा नपुग्दै  सेती खाेलाकाे बगर मा राेकियाे खाजा खान र अरु मान्छे  लिन । हामी  दुब जना पनि फेर्स भएर खाजा खाएर त्यहि घुम्न  थाल्याै अनि हाम्रो  एक अर्काकाे परिचय भयो ।उसकाे नाम सम्झना रहेछ र उसकाे बुढा साउदी मा गएका रहेछन्  उ चाहिँ माइत जान लागेकि रहेछे । यसरी नै हामीले  दिनभरि  कुरा गर्याै ।
हाम्रो  बसमा मान्छे नपुगेर  हाम्रो  बस अगाडि  बढेन हामीलाई त्यहि बाँस बस्नु पर्याे । तर त्यहा राम्रो  हाेटल भन्दा नि एउटा  सानाे घर जस्ताे बाँस बस्नु पर्ने  ठाउँ  थियो  जहाँ सब यात्रु बाँस बस्नु परेको  थियो ।
सब जना सुति सकेका थिए  तर मलाई  निन्द्रा लागेन म फाेनमा गेम खेल्न थाले कि अचानक मैले  सम्झना बाहिर  गएको देखि  र म पनि उसकाे पछि पछि गए । उसले  मलाई  देखेर राेकिइ र किन बाहिर  अाएकाे भन्दा निन्द्रा नलागेर भनी मलाई  नि निन्द्रा लागेको  थिएन  त्यसै हामी  सगै घुम्न  थाल्यौं । गफ गर्दा गर्दै  हामी  सेक्सकाे बारेमा कुरा गर्न थाल्यौं ।  यस्तो  कुराले म उत्तेजित  हुदै  थिए  अाखिर अन्धेरी रात त्यसमा जुनकाे साथ र मसगै एउटी केटी  । सायद उसलाई  नि त्यस त्यै भयाे हाेला ।
हामी  घुम्दै  तल खाेला तिर गयौं  जादा जादै  उसले मेरो  हात समाई लडिन्छ कि भनेर । त्यहाँ हामीले  एउटा ठुलो  ढुङ्गा मा बस्यौं  र हामी सेक्सकै बारेमा गफ गर्न थाल्यौं मैले  पनि हात पछाडि  लगेर  उसकाे कम्मर समाए उ चुप लागि रहि मेरो  हिम्मत  बढ्यो  अनि हात माथि  गर्दै  दुधमा समाए उसले  केही  भनिन र म उ तिर फर्के  र उ पनि म तिर मैले  उसलाई तानेर उसको अाेठमा किस गरि दिए उ पनि  मेरो  साथ दिदै  मलाई  किस गर्न थाली । हामी  त्यो  सुनसान रातमा त्यो  खाेलाकाे किनारमा एकदम वाईल्ड किस गरिरहेका  थियौ ।  ऊ मेरो  पाईटमाथि बाटै लाडाे सामाई राकि थिई म चाहिँ उसकाे लुगा भित्र  हात हालेर  उसकाे दूध माड्न थाले ।

मैले  उसकाे कुर्था खाेलेर उसको दूध खान थाले र माड्न थाले उसले नि मेरो  पाईटकाे चेन खाेलेर मेरो  लाडाे बाहिर निकालेर माड्न थाली ....... र चुस्न थाली उउउउमममहह म त त्यो  खाेलाकाे किनारमै स्वर्गकाे अान्नद महसुस  गरि रहेको  थिए  ।केही छिन पछि मैले  उसको  सुरुवाल खाेलेर पुतिमा अाैला हालेर चलाउन  थाले  र उसकाे पानी झारे उ पूरा पागल  भए र कराउन थाली उउमममम शहअअअअ उसलाई  हेरेर  भन्न सकिन्थ्यो  कि उ लाडाे पाउन जे नि गर्न  सक्छे । मैले नि लाडाे पुतिमा छिराउनु  पाेजिसनमा राखे अनि बिस्तारै  पुतिमा लाडाे छिराउन थाले उसको  पुति टाइट थियो ।  छिराउदा उ छट्पटी एर कराउन थाली मैले  उसलाई किस गरेर लाडाे भित्र  बाहिर  गरे उसलाई नि मजा अाउन थाले सि उसले नि मेरो  साथ दिन तल बाट धके थाली उउउउममहहहह ममहहह हहममअअअ  ...... मैले बिस्तारै मेरो  गति बढाउन  थाले उ नि मलाई छिटो  भन्दै  कराउन थाली उउउमममम अझै उउउममअअअ मम्म्म्म्म ...... ह्ह्हअअअअ ...... बेस्सरी  हाे चिक मलाई  अझै  उउउमममम यसताे सुनेर म नि जाेसिए र उसलाई  अझ जाेडले चिक्न थाले करिव २० मिनेट  पछि  मेराे झर्न लाग्यो  मैले  लाडाे जिकेर बाहिर उसकाे थाईमा झारे उउउउउममममम । झरे पछि हामी  लुगा  लगाएर हाेटेल तिर गयौं  ।

Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म