सेक्स हाकिम सग

नमस्ते  सबैभन्दा पहिलो त सबैलाई धन्यवाद मेरो कथा पद्नु भएको मा  । आज म  मेरो  साथी  गीताको कथा  लिएर आएकि छु । अब यहाँ बाट  गीताको बोली।
म गीता भक्तपुरबाट  मेरो  बिबाह भएको १ वर्ष भयो र मेरो  शरीर ३४ २८ ३४ को छ । म  सिल्म छु र मेरो  शरीरको मुख्य आकर्षक भनेको मेरो  दुध हो। मेरो  दूध ठुलो र मोटो छ हेर्दा  त दुध  अहिले  झर्ला जस्तो ।
बिवाह अगाडि माइतीमा मेरा धेरै  चाहनेवाला थिए तर मैले कसैलाई  ध्यान दिइन र एकदम राम्रो परिवार र बुढा पाए । बिवाह भएको  केहि महिनमै मै काम गर्न थाले र मलाई  मेरो बुढाले निकै  मद्दत  गर्नु भयो ।
मेरो अफिसको म तिर अलि नजिक हुन खोज्नु हुन्थ्यो । एकदिन हाकिमले मलाई आफ्नो कोठामा बोलाउनु भयो र काम को कुरै कुरामा  हाकिमले मेरो  दुध  र चाकमा  हात लानु भयो तर यो  कुनै घटना नभई  मेरो  हाकिमको चाल हो किनकि आजभन्दा अगाडि नि यस्तो  भएको छ । आज फेरि यस्तो  हुँदा मलाई  दर लाग्यो ।
त्यही बेला मेरो बुढाको मलाई  अफिसको फोनमा फोन आयो म मेरो बुढासग कुरा गर्दै थिए कि हाकिमले मेरो सब कुर भित्रको फोनबाट  सब सुन्नु  भए छ कि आज म घरमा  एक्लै हुन्छु भनेर ।
राती म खाना खाएर टिभि हेर्दै  थिए कि ढोकाबाट आवज आयो  म बाहिर  गएर हेर्दा त्यहा हाकिम हुनु हुदो रहेछ । के गरु घरमा  नबोलाउ भनेनी सुख भएन । सरको लागि  चिया बनाए र दिए सरले मेरो  लागि खोइ भन्दा म मेरो  लागि  नि मैले चिया लिएर आए सरले  मात्र चिया भन्दा म किचेनमा गएर बिस्कुट लिएर आए हामीले चिया पिउदै थियौ कि मलाई हल्का नशा  भएको जस्तो भयो र मलाई आफ्नो शरीरमा के भइरहेको छ थाहा भएन । यस्तो भइरहेको थियो जस्तै प्यारालाइसेसमा हुन्छ म सब हेर्न सक्थे तर केहिको बिरोध गर्न सक्नी भइरहेको थिइन ।
त्यही बेला हाकिमले मेरो ओठमा मलाई किस्स गर्नु भयो र मेरो दुध माद्न थल्लनु भयो म चाहेर नि हाकिम लै रोक्न सकिरहेको थिइन बिस्तारै हाकिमले मेरा सब लुगा खोलिदिनु भयो र मलाई बोकेर मेरो कोठामा लानु भयो । उहाँको  अाखामा छुट्टै  नशा थियोे  र मलाई  पाउने चाहना ।हाकिमले  मेरो लुगा उठाएर मेरो  खुट्टाको बिच बाट हात लगेर मेरो  पुति तिर लानु भयाे ।  हाकिमले  मलाई  म तिमीलाई चिक्न एकदम  मन थियो  भन्नू भयो र मेरो  चाकमा अाैला छिराईदिनु भयाे जस कारण म चिच्याउनु पुगे  ।मेरो  अावाज राेक्न उहाँले मलाई  लामाे किस गर्नु भयाे र अर्को  हातले मेरो  दूध माड्नु भयो ।
म छट्पटाउन थाले र हाकिम मलाई  यसर देखेर अझ उत्तेजित  हुनु हुदै  थियोे र लाडाेलाई मेरो  मुखमा छिराउदै मलाई  चुस रण्डि भन्दै गालि गर्नु भयो  र मलाई लाडाे चुस्नु मन थिएन तर पनि म लाडाे  बरफ जस्तै चुसि रहे । हाकिमकाे लाडाे त मेरो  बुढाकाे भन्दा ठुलो  थियोे  हाकिमलाई  मजा अाई रहेको  थियो  र मलाई  अझ चुस भन्नू हुन्थ्यो र अाज म देखाउछु तलाई कसरी चिक्ने भनेर । याे सब सुनेर म नि उत्तेजित  भएर लाडाे चुसि रहेकाे थिए र मेरा आखाबाट आँसु आउदै थिए । चुस्दा चुस्दै हाकिमकाे सब मेरो  मुखमा खस्याे जुन मैले  सब खाए र  हाकिमले लाडाे चटाएर सफा गर्न   लगाए ।
हाकिमले मेरो  चाकमा हानेर मलाई  त त एक नम्बरको कुकुर्नि हाे र तेरो  याे दूध वाह क्या मज्जा काे छ भन्दै  मेरो  दुधलाई मज्जाले  माड्न थाल्नु भयाे र  तेराे सब दूध खान्छु  भन्दै  चुस्न थाल्नु भयो मेरो  त प्राण जाला जस्तो  भयो  ।
यता  हाकिमलाडाे सुम्सुमाएर मेराे हालत देखेर हाकिमले  फटाफट  लाडाे मेरो  पुतिमा छिराउनु भयो  र मज्जाले अगाडि  पछाडि  गर्नु भयाे । र म नि मेरो  चिकाईकाे मजा उठाउदै  थिए  । मेरो  झर्न लाग्याे र म काप्न थाले यस्तो  मज्जा  मलाई  कहिले  भएन  हाकिमकाे नि झर्न लाग्याे र उहाँले  मेरो  दुधमा झारेर दल्नु भयाे । हामी  पसिना पसिना भयौं  र त्यसै सुत्याै र त्यो  रात हाकिमले मलाई ५ चाेटि सम्म चिक्याे र मेरो भिडियो नि बनायाे । त्यस कारण अाजकल म दिनहु हाकिमलाई  चिक्छु अझ कहिलेकाही त हाकिमले अाफ्नाे अरु साथीहरूलाई नि मसग चिकाउछ ।

Comments

Popular posts from this blog

मेराे प्यारो देवर बाबु

भिनाजु संग चिकेकाे रात

भिनाजुकाे साली म